Головна / Фракції

Фракції

Імперія Jove

Jove_Empire

Імперія Jove ізольована від усього світу і контактує тільки з обраними. Вся інформація про них покрита хиткою завісою таємничості. Але могутність раси спирається не на невловимість, а скоріше на високо передові технології, які на тисячі років випереджають інші раси. Джовіанци стали цивілізованою расою набагато раніше за всіх інших і встигли пережити кілька «золотих» століть, зараз прихованих під покровом часу. Зараз Імперія лише слабка тінь себе з минулого, в основному через Джовіанскої Хвороби – психологічного розладу, зазвичай завжди згубного.

Федерація Gallente

Gallente_Federation

Федерація Gallente охоплює кілька рас, найчисленніша з яких the Gallentians. Федерація – острівець демократії і лібералізму в світі повному диктаторів і олігархів. Колись Держава Caldari була в складі Федерації, але після декількох жорстких суперечок було виключено, що послужило початком довгої і кровопролитної війни. The Gallentias майстри індустрії розваг і видовищ, а їх багата торгова імперія надала світу безліч вишуканих і екстравагантних видів.

Республіка Minmatar

Minmatar_Republic

Республіка Minmatar була сформована близько століття тому, коли мінматари відкинули своїх правителів Amarr (подія, названа Повстання Minmatar). Мінматари отримали підтримку і визнання з боку Федерації Gallente, і з того дня обидві нації є близькими союзниками. Тільки чверть нації Мінматар проживає на території республіки, інші розкидані по всьому світу, включаючи значну частину все ще на положенні рабів Імперії Amarr. Мінматари горда і незалежна нація, з непорушною волею і глибокими спадковими традиціями.

Імперія Amarr

Amarr_Empire

Найбільша з п’яти головних імперій, Імперія Amarr складається з численних феодальних провінцій, об’єднаних під міццю імператора. Релігія завжди відігравала значну роль в політиці Аммаріанцев. Усі без винятку піддані імперії свято вірять в свої права обраної нації повелителів світу, що неминуче відбивається на відносинах з сусідами. Ще одна причина хворобливих відносин з іншими імперіями – широко поширене використання Аммаріанцамі рабів.

Держава Caldari

Caldari_State

Держава Caldari управляється кількома мега-корпораціями з відсутністю єдиного централізованого управління. Всі території Держави належать і управляються тій чи іншій корпорацією. Почуття обов’язку і дисципліна – ось невід’ємна риса будь-якого громадянина Caldari, плюс безповоротна відданість корпорації, якій вони служать і належать. Корпорації проявляють агресію між собою і іншими компаніями за межами Держави, результатами чого стало високо капіталізоване суспільство.

Об’єднання CONCORD

CONCORD_Assembly

CONCORD – незалежна організація, заснована близько 100 років тому. Метою створення є поліпшення відносин між націями, полегшення процесу переговорів, допомога в міжгалактичних торгових операціях через поліцейські та регулючі акції. Створений як маленький майданчик для дипломатів, CONCORD поступово набирав силу і вплив. В даний час він повністю незалежний від рас і здатний самостійно фінансувати навіть великі операції за допомогою клієнтів, реалізації конфіскованих контрабандних товарів та інших способів.

The Blood Raider Covenant

The_Blood_Raider_Covenant

Імперія Amarr внесла значний вклад в минулому в розвиток численних релігійних культів і фанатиків. Тільки кілька з них були успішні і вселяли страх і трепет. Один з них the Blood Raiders. The Blood Raiders вдає із себе секту, що йде корінням в античний культ Sani Sabik, знаменитий використанням свіжої крові для ритуалів. Секта вірить, що клоновані тіла несуть в собі більш «чисту» кров. Це пояснюють більшість операцій в космосі, коли Raiders атакують необачні суда і знекровлюють тіла пілотів. Керівництво здійснюється широко відомим Omir Sarikusa, який довгий час вже знаходиться на вершині списку найбільш розшукуваних злочинців корпорації DED. Під його керівництвом the Blood Raiders стали більш організованими і зуміли заснувати кілька баз в регіоні Bleak Lands.

Sansha´s NationSanshas_Nation

Нація Sansha була заснована більше ніж століття тому незабаром після контакту всіх імперій, в моменті закінчення досліджень космосу і колонізації. Sansha був магнат держави Caldari, який викупив собі значний шматок космічного простору. Там він спробував створити окрему утопічну державу. Його сприйняття і чарівність ідей привернули тисячі людей. За короткий час Нація була створена. Але в міру успіху його ідеї Sansha став змінюватися. Він почав експерименти, які поєднали капсульні технології з людським мозком, випускаючи зомбі – створіння з холодним, математичним розумом і людським тілом. Коли це стало надбанням громадськості, технології Sansha жахнули мир, і всі імперії об’єдналися для війни з нацією зомбі. Війська Sansha були жорстоко знищені і розвіяні за вітром. Ті, що вижили змушені були перебратися в віддалені регіони, і так поступово горда нація перетворилася в купку піратів і мародерів.

Ammatar

Ammatar_Mandate

Ammatars – частина Імперії Amarr, але мають походження Minmatar. Протягом часу раса Amarrians завойовувала домашні світи Minmatar, один з кланів Minmatar, Nefantars, тісно співпрацював з Amarrians. Nefantars втік з світів Minmatar під час повстання Minmatar. Імператор Amarr дозволив їм залишитися в областях Amarr, якими керував, недалеко від місць Minmatar. Незабаром кожен почав називати їх Ammatars (Amarr + Minmatar). Сьогодні, Ammatars мають напівавтономією і все ще вплутуються у війну з їх колишніми братами Minmatar.

Королівство Khanid

Khanid_Kingdom

Королівство Khanid, також відоме як Темний Amarr (Dark amarr), було засновано кілька століть назад, коли був обраний останній Імператор Amarr. Khanid був одним з королівських спадкоємців в той час і, відповідно до традиції, повинен був убити себе після провалу спроби стати імператором. Khanid відмовився, т. К. Не хотів розколювати його великі володіння. Імперія прийняла відповідні заходи, але зуміла завоювати тільки деякі з уразливих зовнішніх областей Khanid. Королівство все ще підтримує багато з традицій суспільства Amarr, також тісно співпрацює з іншими расами, зокрема з Caldari.

Синдикат

The_Syndicate

Сформований Intaki, виключений з Федерації Gallente протягом війни Caldari-Gallente. Синдикат повільно ріс в розмірі та у впливу, і тепер служить важливим зв’язком між імперіями і незаконними угрупованнями в зовнішніх секторах. Місця синдикату – піратський притулок, але все ще зберігає достатню цивілізованість, приймаючи відвідувачів, які займаються комерцією. Ринки Синдикату завжди переповнені від контрабандних товарів і незаконного обладнання, яке складно або неможливо дістати в іншому місці. Кожна станція Синдикату – автономна юридична особа, але співпрацює з питань безпеки та інформаційних проблем. Неофіційний лідер синдикату – Silphy enDiabel, колишня «Sister of EVE», яка повернулася до місць синдикату, щоб врятувати добробут її сім’ї. З тих пір вона обрана в лідери, щоб бути настільки ж винахідливою і безжальної, як і її померлий батько.

Піратський клан Guristas

Guristas_Pirates

Сформований двома колишніми членами флоту Caldari, звуть їх Fatal і Rabbit. Guristas – постійна проблема в секторах держави Caldari. Guristas – традиційні пірати, їх операції не базуються на будь-якої ідеології, хіба що на простий жадібності. Guristas мають бази близько до місць Caldari, і роблять сміливі набіги. Хоча Guristas вважають благороднішими за інших піратів, але все ж вони досить небезпечні, щоб їх обходити стороною.

Картель Ангела (Angel Cartel)

Angel_Cartel

Базується в серці Curse регіону, Картель Ангела є на сьогодні найбільшою організацією злочинних фракцій. Картель розділений на кілька груп (Archangels, Salvation Angels, Guardian Angels, Dominations), кожна з яких має конкретну функцію. Командуючою є Dominations, століттями вони ховаються у відкритому космосі, крадуть, грабують або саботують незліченну кількість судів і викрадають або вбивають тисячі людей. Ангели приймають на роботу членів будь-якої раси, і таким чином вони не прив’язані до конкретної зоні, а охоплюють майже весь відомий світ. Багато хто вважає, що Ангели отримали їх владу, розкриваючи Jovian подібні технології, приховані в їх стародавніх місцях проживання, і тепер наповнених Картелем Ангела.

The InterBus

The_InterBus

The InterBus – одне з найбільш вдалих спільних підприємств, які створювали імперії. Воно було сформовано приблизно 30 років тому, щоб працювати як нейтральна транспортна компанія, яка охопить весь відомий космос. З тих пір відбулися деякі зміни. Так само The InterBus використовується SCC для перевезення вантажів між станціями, оскільки вони досить надійні і пристосовані до будь-якої станції в світі. Оскільки The InterBus повинен працювати не тільки на станціях імперії, але також і в піратських притулках та інших станціях, пов’язаних з організованою злочинністю, компанія повинна вести сувору політику щодо нейтралітету і секретності. Навіть якщо компанія належить імперіям, ніяка інформація щодо перевезень та місцезнаходження станцій не видається. Сувора виконання цих правил дозволила The InterBus працювати без переслідування в будь-якому куточку світу EVE, і бути зразковим міжзоряним співтовариством.

ORE

ORE

Зовнішні Кільцеві Розкопки, або ORE, є найбільшою незалежною корпорацією гірської промисловості. ORE спочатку була компанією Gallente. Вони знайшли надзвичайно багаті пояса астероїдів Nocxium в Зовнішній Кільцевій області. Коли Федерація Gallente спробувала змусити ORE показувати розташування пояса астероїдів, компанія залишила місця Gallente і влаштувалася в Зовнішній Кільцевій області. Вони використовували своє багатство, щоб найняти захисників для своїх територій і тримати в таємниці місця розкопок. Кілька піратських кланів пробували захопити місця належать ORE, але вони зазнали поразки.

Клан Thukker

Thukker_Tribe

Клан Thukker – один з семи унікальних кланів Minmatar. Після Повстання Minmtar Thukkers залишив місця Minmatar і веде кочовий спосіб життя предків, тільки на цей раз в космосі. Їх рідний дім – сектор Wildlands, але Thukkers люблять жити в русі, постійно подорожувати від однієї зоряної системи до іншої в їх величезних вантажних кораблях, торгуючи всім підряд. Багато громадян EVE засуджують Thukkers, вважаючи їх негідниками і злодіями. Дійсно, Thukkers часто працюють на тіньовій стороні закону, але їх винахідливість і старанність приносить набагато більше успіху, ніж злочинні дії.

Sisters of EVE

The_Servant_Sisters_of_EVE

Sisters of EVE головним чином відомі своєю допомогою тим, хто страждає через війну, голод або просто загубився в космосі. Але Sisters of EVE базуються на сильному релігійному віруванні, яка не спростовується наукою. Вони вважають, що ворота EVE – ворота до небес – що бог проживає з іншого боку воріт. Так само, як і присвячуючи себе безпосередньо допомозі нужденним, вони зайняті науковими експериментами навколо воріт EVE, сподіваючись отримати краще розуміння того, що там відбувається.

The Society

The_Society

Суспільство Свідомої Думки – існує вже 3 століття, і було засновано Джовіанцем (Jove) на ім’я Ior Labron, які перебували в пошуках духовної просвіти. Багато що з того часу змінилося в Товаристві, воно було чимось на зразок релігійної секти, байдужою до політики. Сьогодні, Товариство головним чином відомо їх схоластичним досягненнями, їх школи розцінюються як кращі в світі EVE, багаті і впливові батьки добиваються, щоб взяли їх дітей в учні. Пропонуючи великі грошові суми, немає ніяких гарантій вступу, оскільки Товариство має власний специфічний процес відбору. Товариство працює у віддалених секторах, де вони будують цитаделі, названі kitz. Не всі kitz – школи, деякі все ще присвячуються духовної освіти або науковим дослідженням.

Легіон Морду (Mordu´s Legion)

Mordus_Legion_Command

Легіон Морду з’явився під час війни Gallente-Caldari, коли група озброєних сил Intaki долучилася до Caldari. Intakis були поміщені в окреме формування на чолі з чиновником Caldari по імені Mordu. Після війни Intakis залишилися в Caldari космосі, але неохоче, так як були зіткнення з місцевими жителями Caldari в повстанні Waschi. Легіон Морду був сформований тоді як наймана сила боротьби і після повстання продовжив своє існування. Легіон пов’язаний з флотом Caldari, але є повністю незалежним. Легіон Морду зазвичай наймається компаніями, щоб захистити цінні активи поза імперії, наприклад Зовнішні Кільцеві Розкопки платять їм за патрулювання Зовнішньої Кільцевій області.

Serpentis

Serpentis

Одна з фірм, які досліджували нервові прискорювачі, належала Igil Sarpati, відомому вченому раси Gallente. Фірма Sarpati (Sarpatis), уклала контракт з Федерацією Gallente, на проведення дослідження нервового прискорювача. Коли, після відкриття фатальних побічних ефектів, Федерація заборонила застосування та дослідження нервових прискорювачів, контракт був розірваний. Старша дитина Igil Sarpati, Virge Salvador Sarpati, продовжив справу батька, а три десятиліття тому купив планету в системі Phoenix і назвав її Serpentis. Він побудував на орбіті Serpentis чудову космічну станцію. Оскільки його міць і багатство росли, він розширював територію та побудував 12 космічних станцій в світі EVE.