Головна / Раси

Раси

У світі EVE проживає п’ять основних рас: Amarr, Caldari, Gallente, Jove і Minmatar. Всі ці раси людського походження, їх предки опинилися в цій частині всесвіту пройшовши через природну червоточину тисячі років тому. Після колапсу червоточини більшість перших поселень загинуло, але деякі змогли вижити. Нинішні раси є спадкоємцями тих розсіяних колоній.

Caldari (Калдарі)

Держава, побудована на загальному капіталізмі. Держава Caldari управляється кількома мега-корпораціями, які є монополістами у своїй сфері діяльності. Кожна корпорація складається з тисяч дрібніших компаній, від юридичних фірм до індустріальних компаній. Вся земля і нерухомість належать компаніям, які, в свою чергу, здають їх в оренду громадянам і уряду. Охороною теж займаються незалежні компанії.

cald1

Хоча це дає корпораціям необмежені повноваження, вони в той же час скуті митницею і законами Caldari. Постійна, іноді навіть жорстока конкуренція між корпораціями позитивно позначається на соціальній структурі держави.

Держава Caldari не така велике, як Федерація Gallente, не кажучи вже про Amarrians, але все ж з ними рахуються. У них сильна економіка, а військову міць можна порівняти з потужністю найбільших імперій. Факт, що вони менш сумлінні, ніж Gallentean, але більш войовничі, ніж Amarrian, це робить їх більш агресивними з усіх імперій. Так як в Caldari торгівлею в основному займаються окремі компанії, а не держава, це стримує розвиток політичних відносин з іншими імперіями. Якщо компанія винна в неетичних ділових відносинах, вона просто зникає, і незабаром її місце займає інша компанія. Але якщо компанії загрожують ціла корпорація або навіть держава, то Caldari повертаються з військами.

Суспільство Caldari має багаті військові традиції. Колись вони вели жорстоку і затяжну війну, в якій були змушені віддати свою рідну планету ворогам – Gallentean. Саме в цей час корпорації утвердилися як рушійна сила в створенні і розвитку нової держави Caldari. Зараз, коли Caldari вже давно закінчили війну, вони все одно прагнуть бути першими у військових технологіях, але все ж поступаються в цьому загадковим Jovians.

Щоб стримувати свою агресивність, Caldari активно беруть участь в різних спортивних змаганнях. Багато змагань криваві, подібно гладіаторським боям. Крім спорту Caldari люблять азартні ігри, вони створили цілу ігрову індустрію в державі.

Держава Caldari створила своїм громадянам кращі, але в той же час обмежені умови життя. Поки ви дисципліновано працюєте, чи дотримуєтеся законів і т. д. ваше життя досить хороше і красиве. Але якщо ви не дотримуєтеся правил і законів, порушуєте дисципліну – життя швидко стане нестерпним. Такі люди втрачають все, повагу, сім’ю, статус, роботу і єдиний вибір для них це вигнання або самогубство. Caldari так само допускають до свого товариства іноземців, але тільки тих, хто дотримується їх правил.

Етноси

Deteis

Виступаючи за Caldari в кожній війні, представники Deteis спритні, працьовиті і дуже відповідальні. Через повну відповідність темпераменту Caldari – Deteis зазвичай домагаються керівних постів як в адміністрації, так і у військовій справі.

Представники жіночої статі: охайні і стримані, мають похмурий гумор і тверезий погляд на життя.

Представники чоловічої статі: зазвичай високого зросту, підтягнуті, зі світлими рисами обличчя. Вони полонять своїми відточеними і неупередженими манерами поведінки.

Civire

Виступаючи основою імперії Caldari, Civire холоднокровні, врівноважені і цілеспрямовані як в торгівлі, так і в битвах. Вони не піддаються тиску, що допомагає в боях і інших стресових ситуаціях. Civire одні з кращих мисливців за нагородою (bounty).

Представники жіночої статі: невисокого зросту, поступливі та послужливі. Вони люблять працювати, дуже терплячі.

Представники чоловічої статі: ширококостні і мужні, вважають за краще чисто поголений підборіддя та коротко стрижену голову.

Achura

Achura є частиною Держави протягом трьох століть. Вони приєдналися до Держави кальдарій відразу після виходу зі складу Федерації, приблизно в той же час, коли самі Калдарі покинули Федерацію Галленте. Achura завжди були для інших рас загадкою. Залишаючись привітними в зовсім непривітній системі Saisio в The Forge, Achura є такими затворниками і інтровертами, наскільки це можливо для того, щоб брати участь в галактичних справах. Для сильних духом Achura, матеріальний світ являє невеликий інтерес. Пілотів серед них було дуже мало, і всі вони залишилися далеко в минулому, але недавня катастрофа в їх рідному світі спонукала Achura все частіше і частіше звертати свій погляд на небеса.

Представники жіночої статі: дуже цінуються як хороші вчителі і наставники. Вони невтомно цікавляться навколишнім метафізичним світом, і це дає їм найбільші знання про все, починаючи з квантової фізики і закінчуючи людської психологією. Більш того, дана риса наділяє їх також терпінням і скромністю, змушуючи дивитися поза своїх власних дрібних інтересів, концентруючи увагу на якомусь певному основному завданню.

Представники чоловічої статі: дуже стримані в своїх справах і манерах, вони майстри маскування власних думок і емоцій. Чоловіки Achura не відрізняються стрімкістю і імпульсивністю, вони люблять довго роздумувати і медитувати перед прийняттям будь-якого важливого рішення. Співчуття не чуже Achura, але їх риса дивитися на все навколо, тонко прораховуючи всілякі наслідки подій, змушує їх часом жертвувати скороминущої вигодою на догоду довгостроковому «прибутку».

Gallente (Галленте)

Федерація Gallente. Горда і переконана у власній непогрішності раса, вони лібералістічни і волелюбні. Любіть їх або ненавидьте, їх неможливо ігнорувати. Існує безліч точок зору, але для багатьох Федерація – це «обітована Земля», де будь-яка мрія може стати реальністю. Це нащадки Tau Ceti Frenchmen. Gallenteans залишаються прихильниками доброї волі і прав людини, незважаючи свою довгу, багату як заходами, так і світанками історію.

gall1

Якщо ви відвідали Кристалічний бульвар в Caille, це не означає, що ви бачили всю захоплюючу красу Федерації Gallente. Щоб охопити все, вам доведеться відвідати вражаючий «Сонячною Спіраллю» Troux, зійти на гори Akat, побувати на тропічному Intaki і відчути гостроту відчуттів танцюристів Mendre на Sovicou. Скрізь, де б ви не були, вас чекатиме щось разюче нове. Суспільство Gallenteans постійно розвивається і прогресує.
Gallenteans суспільство дуже різне. Більшість найбагатших людей світі – є Gallenteans, створюючи постійний попит на предмети розкоші. Поряд з цим, мільйони Gallenteans бідні, бо ліберальна ринкова економіка і свобода прав людини дають кожному шанс не тільки піднятися до вершин суспільства, а й ризик втратити все.У світі EVE Gallenteans – королі розваг, вони ведуть масове виробництво всього: від дешевого порно, до чудових предметів розкоші, аби задовольнити спраглу публіку. Вони славляться розкішними космічними яхтами і готелями. Все, про що ви мріяли, чого жадали і хотіли відчути – все це ви можете знайти у Gallenteans.Gallenteans не одні в своїй Федерації. Їх кордони населяють безліч інших рас EVE, більшість з яких залишили свої рідні імперії з політичних або ідеологічних причин або прилетіли просто в пошуках щастя. Крім самих Gallenteans Федерацію населяють ще три людські раси: Intaki, Mannars і Jin-Mei. Вони були виявлені Gallenteans при дослідженні і розширенні їх Федерації. У той час вони перебували на примітивному рівні розвитку, але під заступництвом Gallenteans розвинулися і зараз є повноправними членами Федерації.

Спочатку Caldari були частиною Федерації, але в результаті укорінених розбіжностей і ворожнечі між ними і Gallenteans, змушені були шукати нові системи і утворювати власну державу. Якийсь час, ці дві імперії вели війни один з одним, але так як жодна раса не могла здобути переважних перемог, вони уклали мир.

Етноси

Gallente

Володіючи французькими коренями, Gallente перш за все цінують свободу і особисту незалежність. Федерація Gallente представляє єдину в світі EVE демократію.

Представники жіночої статі: спокійні і добрі, енергійні, товариські і веселі. Вони цінують впевненість в собі і часто мають творчий початок і винахідливістю.

Представники чоловічої статі: запальні, амбітні та самовпевнені. Якщо є загроза життю проявляють чудеса хоробрості.

Intaki

Intaki інтегрувалися в федерації Gallente кілька століть назад. Їх ретельно продумана і стримана манера була до вподоби суспільству Gallente, Intaki добре володіють психологією людських взаємин і відрізняються видатними здібностями в області федеральної бюрократії.

Представники жіночої статі: дуже схожі з представниками чоловічої статі; вони володіють тихим і умоглядним характером, неквапливо слідуючи по життю. Їх умоглядний характер проявляється в багатстві висловів.

Представники чоловічої статі: систематичні і стримані, не висловлюють своєї думки на публіці і не сперечаються. Вони вважають за краще просто задумливо спостерігати. Житло Intaki місце тихе і спокійне.

Jin-mei

Нація Jin-Mei – Останнє додавання до Федерації, вони приєдналися до неї незадовго до того, як Галленти увійшли в контакт з Імперією Амарр. Jin-Mei мають дуже строгу кастову систему, яка іноді суперечить ліберальним принципам решти Федерації. Jin-Mei в основному населяли систему Lirsautton в Everyshore і рідко вибиралися за її межі. Але зараз стан речей змінився через громадянську війну, що бушує між ворогуючими лідерами Jin-Mei.

Представники жіночої статі: коли Jin-Mei приєдналися до Федерації, соціальний статус їх жінок був просто неприйнятний для ліберальної демократії Галленте. Багато що змінилося в суспільстві Jin-Mei: за підтримки решти Федерації жінки Jin-Mei стали активно боротися за рівні з чоловіками права і свободи.

Представники чоловічої статі: в основному безтурботні і добродушні, хоча дуже свідомі і розумні. Вони не дуже цікаві, прагнуть в житті до стабільності і люблять відчувати себе в безпеці. Чоловіки Jin-Mei готові багато чим пожертвувати заради високого соціального становища.

Amarr (Амарр)

Amarr, найбільша імперія в світі EVE, охоплює 40% населених сонячних систем. Імператор Amarr – глава рітуалістичної, авторитарної держави, за ним стоять «П’ять Спадкоємців» – глави п’яти королівських родин, з яких був обраний Імператор. Імператор має повну владу, але його закони зобов’язані проходити через бюрократичну систему уряду, що не дозволяє йому досягти абсолютної влади. Інакше, його місце займуть П’ять Спадкоємців, і імперія буде розділена між ними.

amarr1

Імператор і П’ять Спадкоємців можуть продовжити життя до 500 років. Різноманітні кібер-імплантанти підтримують їхнє життя, навіть, коли їх органи вмирають. Кібер-імплантанти доступні тільки королівським родинам і застосовуються багато тисячоліть, для Amarrians це стало символом божественності правителів.

Amarrians глибоко релігійні люди, релігія дуже багато значить для них, завжди серйозно ставляться до злу і добру. Після закриття Воріт EVE вони швидко оговталися і почали розширювати своє царство за рахунок сусідніх держав. Нації, яких вони перемагали, віддані – практика, виправдана їх релігією. Зараз велика частина Амаррскій суспільства складається з рабів колись поневолених націй і рас. Це, звичайно, зіпсувало їх відносини з іншими расами, особливо з волелюбними Gallenteans.

Amarrians були перший расою в EVE, яка заново розробила технологію Warp, технологію джамп-воріт. Більше 2000 років тому, після розробки цієї технології, вони почали рухатися до прилеглих сонячних систем, повільно створюючи свою імперію. На своєму шляху вони зустріли дві людські раси, які були поневолені набагато перевершує їх чисельно, потужною імперією Amarr.

Однак, не так давно, Amarrians отримали відсіч. Їм зустрілася федерація Gallente. Хоча вони були набагато менше імперії Amarr, але перевершували Amarrians в економічному і військовому плані.

Трохи пізніше, під час війни вступили Jovian, і всі спроби Amarrians поневолити їх закінчилися образливою поразкою. Положення Amarrians погіршили століттями поневолені Minmatar, що використали можливість повстати проти своїх господарів.

Починаючи з цих фатальних подій майже два століття тому, Amarrians отримали відсіч. Це негативно позначилося на розширенні імперії і відносинах з іншими расами, але Amarrians все ще вважають себе найбільш потужною расою в EVE, посилаючись на великі розміри своєї імперії.

Етноси

Amarr

Вони походять від етнічної групи Amarrian ще до того, як вона завоювала рідну планету і змішалася з іншими народами. Зарозумілі і гордовиті, дуже віддана своїм традиціям вони шанують культ предків.

Представники жіночої статі: мають класову свідомісь і поводяться офіційно в стосунках з іншими. У них сильні сімейні узи. З цієї причини можуть бути дуже мстиві, якщо хтось йде на зло їх близьким – їх злопам’ятність може тривати протягом багатьох поколінь.

Представники чоловічої статі: горді, жорстокі і непохитні щодо їх переваги. Це надає їм рішучості і цілеспрямованості, але часом з ними складно спілкуватися.

Ni-Kunnis

Представники це примітивної раси були завойовані тисячу років тому імперією Amarr. У порівнянні з іншими поневоленими Імперій расами, Ni-Kunnis адаптувалися в суспільстві Amarr набагато краще, і на сьогоднішній момент тільки незначна частина все ще знаходитися в рабстві. Більшість Ni-Kunnis торговці і ремісники – заняття, до яких Amarrians часто ставляться з несхваленням, але все-таки вкрай необхідна складова для їх суспільства.

Представники жіночої статі: мають спокусливі і чарівні манери поведінки. Перш ніж стати частиною імперії Amarr, Ni-Kunnis представляли собою полігамне суспільство. Хоча такий досвід і був давно скасований, він все ще утримується в стосунках між Ni-Kunnis чоловіком і жінкою. Незважаючи на їх лагідний характер, Ni-Kunnis жінки також моторні і хитрі, як і їх чоловічі представники.

Представники чоловічої статі: спритні, хитрі та не щепетильні. Єдиний спосіб для представників чоловічої статі Ni-Kunnis в просуванні вперед по нелегкій соціальній драбині Amarrian – накопичення величезного багатства. Тому для більшості Ni-Kunnis головним кредо є отримання вигоди. У той же час скупими назвати їх не можна.

Khanid

Люди Khanid перенесли політичну метушню своїх лідерів з належною гідністю і спокоєм. Вони були по-товариському поселені поруч з Амарріанцамі на Атре (Athra), більш відомому сьогодні як Амарр Прайм (Amarr Prime). Протягом Піднесення Амарра (Amarr Reclaiming) Khanid поступово зливалися з Амарріанской нацією. Надалі вони виявилися для Амарріанцев надійними союзниками, і з найперших днів свого спільного проживання Khanid отримали піднесений статус в межах Імперії. Ім’я «Khanid» було дано їх вождям Амарріанцамі, воно означає «маленький лорд» або «лордік». Не дивлячись на таке дружньо-ніжне звучання, це ім’я закріпилося за цілим народом, і навіть після того як область Khanid була передана одному з Великих Амаррскій сімейств (Amarr Holder), сімейство взяло ім’я Khanid як своє власне, отримавши тим самим підтримку і вплив серед простого народу Khanid.

Представники жіночої статі: спосіб життя воїна закріпився за чоловіками Khanid з давніх часів. Жінки у них одноосібно керують домашнім господарством, що зробило їх незалежними і винахідливими. Вони нікому не дозволяють вказувати собі і завжди самі приймають всі рішення. Жінка Khanid – господиня своєї власної долі.

Представники чоловічої статі: ще до того, як Амаррскій Імперія направила свій погляд на небо, чоловіки Khanid були визнані кращими воїнами в Імперії. Протягом Піднесення (Reclaiming) воїни Khanid були в перших рядах поневолювачів Ealurians, Ni-Kunnis і Minmatars. Хоча фізична сила і хоробрість сьогодні означають не так багато, як раніше, Khanid все ще дуже трепетно ставляться до своїх військових традицій.

Минматары (Minmatar)

Жорсткі, суто ділові представники раси Minmatar – цілеспрямовані та незалежні люди. Їхня батьківщина Матар (Matar) – колись була справжнім раєм, але століття експлуатації планети все ж залишили на ній незгладимий відбиток.

matar1

Для мінматаров найважливіше в житті – це вміти самостійно виживати, і хоча родина і грає важливу роль в їхньому товаристві, мінматари вважають за краще вести племінний або клановий спосіб життя. В клан може входити будь-яка кількість людей, і в основному його розміри визначаються основним видом його діяльності. Деякі мінматари займаються сільським господарством і виробництвом на планетах, інші подорожують по Новому Едему, як правило, і займаються торгівлею, грабіжем і подібними речами.

У недавньому минулому клани постійно воювали між собою, однак зараз мінматари прийшли до розуміння важливості самої можливості діяти спільно, і, хоча клани все ще дбайливо зберігають свою самобутність, вони виступають як єдине ціле у відносинах з іншими імперіями.

Колись держава мінматаров було велике, вони процвітали, і їх технологічний розвиток досягало неймовірного рівня, недосяжного досі, але потім мінматари потрапили в довгі століття рабства, коли їм доводилося працювати і вмирати в ім’я своїх загарбників. Зараз більшість мінматар знову здобули свободу, але неуважність по галактиці – жорстоке спадщина рабства – залишилася.

Мінматари – одна з найчисленніших рас в Новому Едемі, але вони розділені на безліч фракцій. Офіційне держава – Мінматарскій Республіка – є домом лише для чверті всього народу мінматар. Найбільша частина – майже третина – все ще поневолена Амаррскій Імперією, п’ята частина проживає в Галлентскій Федерації, де представляє серйозну політичну силу, яка тримає в постійній напрузі відносини між Галлентами і Амаррами. Решта, що не входять в формальні організації, проживають у всіх куточках галактики. Багато – наймані робітники, які кочують від однієї системи до іншої в пошуках роботи. Деякі промишляють піратством, контрабандою, та багатьма великими злочинними угрупованнями в Новому Едемі керують саме мінматари.

Племена

Себієстор (Sebiestor)

Енергійні і амбітні, себієстори володіють нестандартним мисленням і завжди прагнуть спробувати щось нове. Типовий представник цього племені – молода людина худорлявої статури, при цьому гнучкий і граціозний. Цей образ вічного блідого худого з натягнутою шкірою змушує вважати, що вони все страждають від постійного недоїдання і хвороб.

Представники жіночої статі: добродушні і поважні, хоча і прославилися своєю жорстокістю. Вони привабливі і сприймають світ реалістично, таким, яким він є.

Представники чоловічої статі: замислені і цікаві, чарівні і запальні. Вони чудові ремісники, їх допитливий характер дозволяє їм знайти себе в будь-якій професії при належному старанні.

Брутор (Brutor)

Брутори рішучі і мають почуття незалежності. У них смаглява шкіра, вони міцніші і здоровіші, ніж інші мінматари. Брутори віддають перевагу фізичній перевазі, і володіють суворим виглядом.

Представники жіночої статі: в якійсь мірі є протилежностями чоловічої статі. Вони владні, наполегливі і егоцентричні. Їх чуйна і обачна манера поведінки допомагає у вирішенні різних ситуацій.

Представники чоловічої статі: терплячі, пильні і сповнені рішучості. Зважений і обережний підхід до будь-якої ситуації – гарантія того, що їх неможливо застати зненацька.

Верокиор (Vherokior)

Плем’я Верокіор – це відкололася частина племені Старкманіров (Starkmanir). На відміну від інших племен, їх походження досить добре відомо: приблизно п’ять тисяч років тому до влади в племені старкманіров прийшов жорстокий вождь, який через деякий час був вигнаний разом зі своїми поплічниками. Він повів своїх людей в найбільш непривітну і дику місцевість їх рідної планети Матар, і більше його ніхто ніколи не бачив. Через кілька століть їх нащадки повернулися до своїх родичів. Вони дуже сильно змінилися не тільки зовні, але і внутрішньо, вони ніколи і нікому не розповідали про причини настільки кардинальних змін. Повернувшись назад, представники новоспеченого племені стали кочовиками, які поневірялися між племенами мінматаров в великих караванах, які і служили їхнім будинком. Верокіор стали торговцями, цілителями, вченими і провісниками доль.

Представники жіночої статі: славляться своїм проникливим розумом в бізнесі. Вони володіють неперевершеними діловими навичками, унікальним поєднанням аналітичного мислення і інтуїції, завдяки якому жінки верокіор перевершили інших і в торгівлі, і в промисловості. Верокіори давно відмовилися від кочевничества, віддавши перевагу йому малий сімейний бізнес: всі невеликі підприємства – маленькі кафе або фаст-фуди – зазвичай управляються головною жінкою сімейства.

Представники чоловічої статі: малорослі, але дуже спритні і моторні, вони дуже привабливі і дуже привітні. Всіх мінматаров об’єднує одна племінна традиція – натільні татуювання, але шамани верокіор звели її на новий рівень. Справжня містична природа ритуалу Волувал (Voluval), в якому душа і доля людини знаходять своє відображення в татуюванні, відома лише шаманів цього племені, і вони надійно охороняють таємниці своїх ритуалів від чужинців.

Jove (Джов)

Найбільш таємничі і невловимі з усіх народів EVE, Jovians займають дуже маленьку територію в порівнянні з іншими расами, але їх технології дають їм величезну перевагу.

jove1

joveПортрет Miko Bour, який об’єднав Jove в другу Імперію більше 3000 років тому.
Багато хто вважає Jovians расою чужих, але насправді це люди. Причиною таких думок послужив високий рівень генної інженерії. За допомогою цієї технології Jovians здатні вирішити будь-які біди людських рас. Більше тисячі років Джові проводили експерименти з усіма видами генетичних модифікацій. Їх майстерність зростала, їх тіла піддавалися все більш і більш химерним мутацій. І все це знаходилося під суворим урядовим контролем.

Але один фатальний момент в історії зробив їх вільними від контролю на кілька поколінь, результат був катастрофічний. До цього часу Jovians зіткнулися з основними інстинктами, приборкуючи свою агресію, сексуальний потяг, вони замінили їх новими, незрозумілими інстинктами. Починаючи з «Днів Затемнення», Jovians вважають той час часом затемнення їх цивілізації, вони намагалися відновити свою ДНК-структуру, але вона була настільки змінена, що їм це не вдалося. Наслідок – смертельна хвороба Jovians. Це не інфекційна хвороба, вона не може передаватися іншим людським рас і діє тільки на Jovian, вводячи їх сильну депресію, яка відбиває бажання жити, і через кілька тижнів хворий вмирає.

joveІнкубатори – спосіб розмноження Jove багато тисячоліть.
Незважаючи на це, Jovians вдало пережили хаос, який прийшов після закриття EVE. Через кілька століть відновлення Jovians знову повернули першість в високотехнічної прогресі. Вони влаштувалися в безлічі систем і утворили імперію, віком дев’ять тисячоліть, але як би вони не були високотехнологічні порівняно з іншими расами EVE, вони все ще не повернули свою первісну міць. Хвороба продовжує стримувати зростання їхньої імперії.

Jovians жадають знань, будь-яких знань. Їх перевершує технологія дозволила наповнити інші раси прослуховуючими пристроями і датчиками, що дає їм повний доступ до будь-якої інформації, яку вони використовують для підтримки свого високого становища серед рас.

Jovians продають багато своїх витончених технологій і новітню техніку іншим расам.

Суспільство Jovians таємниче і його важко осягнути. Тому воно закрите для інших рас, і дуже мало іноземців проживають в межах Імперії Jove.