Головна / Статті та керівництва

Статті та керівництва

Вступ

У чому особливість EVE Online?

100_Picture_1

EVE Online – це необмежена за можливостями розрахована на багато користувачів онлайнова гра. Більшість MMORPG робить акцент на певному стилі гри з передбачуваним результатом і монотонним набиванням рівнів. Сміємо припустити, що істотна відмінність EVE від інших MMORPG полягає в тому, що кожен гравець має великий вплив на розвиток гри.

Для порівняння можна навести відмінність між ігровим майданчиком, таким, як EVE, і парком відпочинку з атракціонами, подібному традиційним MMORPG. На дитячому майданчику у вас є доступ до різних іграшок і атракціонів і можливість самому вигадувати собі гри для розваги. У парку ж всі атракціони, хороші вони чи погані, вже придумані спеціально для вас. Очевидно, що дитячий майданчик дає більше свободи, але, в свою чергу вимагає від вас активної участі, в той час як парк з атракціонами знімає з вас відповідальність і дає вам можливість просто плисти за течією. Цікава замітка: в традиційних MMORPG, як і в парку з атракціонами виникають черги, оскільки гравці чекають появи монстрів і рідкісних предметів.

Необмежена в можливостях EVE швидше припаде до душі гравцям, що цінують свободу і простір для творчого мислення, а не людей, що очікують від гри певного геймплея, побудованого на передбачуваності і одноманітності. Саме тому ми пропонуємо грати в EVE тим, хто готовий прийняти виклик.

Єдиний ігровий всесвіт є унікальною особливістю EVE. Коли б ви не зайшли гру -з вами на одному сервері буде знаходитися більше 10000 гравців. В інших же MMORPG загальна кількість гравців розбивається на сервера, так звані Шарди (Shards), з обмеженою кількістю гравців (як правило, від 500 до 3000).

Завдяки всім цим аспектам EVE – це величезний приголомшливий всесвіт, побудований на людській взаємодії. Ми надаємо правила і можливості, а гравці втілюють свої ідеї в життя і розвивають світ.

Пролог – Новий Едем (New Eden) – Світ за межами світу

100_Picture_two

З тих пір, як переміщення в космосі стали приносити прибуток через видобуток корисних мінералів з астероїдів і виробництва в вакуумі, пройшло ще трохи часу, і люди заселили більшість лун і планет в Сонячній системі. Природно, цей розвиток прискорив економічний підйом Землі, зробивши людей більш могутніми для подальшого просування в глибини космосу. Найважчею перешкодою була дистанція між сонячними системами, але відкриття технології Викривлення (Warp) все змінило. Джамп-ворота, що використовують гравітацію в парі з негативною енергією для створення стійкого зв’язку між ними, дозволили практично миттєво переміщатися між двома точками в просторі. Звичайно ж, основним недоліком була необхідність фізичної доставки воріт в точки виходу, але саме з їх появою почалося просування раси людей в інші системи.

Винахід Варп Двигуна (Warp Drive)

Наступним значним кроком було використання технології Викривлення для Джамп-стрибків. Перші версії були розраховані тільки на короткі стрибки в просторі однієї сонячної системи, але вже наступні дозволяли кораблям переміщатися між системами без допомоги Джамп-воріт. Це значно прискорило експансію і за короткий час людство заселило сотні систем, включаючи безліч розгорнутих колоній. Труднощами до подальшого освоєння систем стала бюрократія. Майже кожна система в радіусі стрибка була вже викуплена або орендована задовго до початку процесу колонізації, і багато хто з бажаючих населити новий світ були змушені чекати роками, щоб здійснити свою мрію.

EVE — The Wormhole

Однак, з відкриттям природного каналу зв’язку (wormhole) при системі Канопус (Canopus) ситуація несподівано змінилася на краще. Хоча існування каналів зв’язку довгий час було предметом гіпотез і припущень, дане відкриття стало першим реальним його проявом. Супутники-проби, послані через цей канал, підтвердили його стійкість і спрямованість у бік сонячної системи в невідомій галактиці. Ця система могла бути покинутим регіоном в нашій власній галактиці Milky Way, або іншою галактикою на протилежному боці всесвіту або навіть паралельному всесвіті.

Цей канал зв’язку отримав ім’я EVE в знак нових світів і відкриттів, які він запропонував. Було прийнято рішення побудувати Джамп-ворота на обох сторонах EVE. Тільки спеціально екіпіровані кораблі змогли скористатися каналом. Вчені передбачили, що незабаром канал EVE може закритися. У прискореному порядку були переправлені робочі та обладнання через канал для побудови баз.

Система на іншій стороні отримала назву Новий Рай (New Eden), а ворота на всі боки каналу «ворота EVE». Через нестійку природу EVE і невідому дистанцію між кінцевими точками ворота вийшли дійсно величезними.

Вони стали самою величною будовою, коли-небудь створеною людством, і їх створення зайняло більше 200 років. Для заселення нового світу була досягнута наступна домовленість: для поселення світ буде вільний для будь-якого з бажаючих, і перший хто прийшов отримує право на територію. Як тільки ворота активувалися, сотні і сотні незалежних організацій почали розвідку і заселення нового світу.

Закриття EVE

Як і передбачали вчені – канал EVE закрився під час створення воріт. Однак це не відбилося на проекті, і з самого старту ворота працювали без проблем. Але потім, після кількох десятиліть бездоганної роботи, сталося нещастя. Дивне явище охопило ворота EVE. Сіючи навколо сильні руйнування, воно порушило роботу воріт і розкололо світ Нового Раю до уламків. Ворота EVE в Новий рай все ще існують, але будь-який корабель, який спробує пролетіти повз – буде зруйнований штормами гравітації.

Наслідки закриття EVE були несподіваними і драматичними. Вони зачепили всі бази і поселення в Новому Раї. Без воріт колонії відразу відчули себе в повній ізоляції. Одна за одною вони вимирали. Мало хто, хто зумів вижити, поступово втрачали свої технології і розвинене виробництво через нестачу матеріалів і устаткування.

Тисячі років ці розкидані людські анклави жили і розвивалися в ізоляції один від одного. Минув час, і відмінності в навколишньому середовищі стали відбиватися на фізичному вигляді поселенців, зробивши їх не схожими один на одного.

Хто ви і де ви

Ви – службовець однієї з корпоративних / військових сил в EVE. Вибір раси і освіти визначає вашу стартову зайнятість, але ви маєте право в будь-який момент вибрати будь-яку з незліченних можливостей у всесвіті.

На початку гри ви з’являєтеся в самому серці території, що належить одній з чотирьох великих імперій: Amarr, Caldari, Minmatar або Gallente.

100_Picture_3

Космос складається з зоряних систем, кожна з них має свій статус безпеки: від -1.0 (Злочинна) до 1.0 (Безпечна). Певна кількість зоряних систем формують сузір’я, з кількох сузір’їв складається регіон, а кілька регіонів можуть скласти Імперію.

Поряд з цими величезними імперіями існують також Регіональні Альянси, які намагаються управляти вільними системами на околицях заселеного космосу. Альянсами керують корпорації гравців, даючи їм можливість добувати прибуткові ресурси поза імперських регіонів.

Уявіть собі, що EVE – це квітка, у якого безпечне Імперське простір є центром, а зовнішні регіони – пелюстками.

Цілі гри

Основною метою в EVE є влада. Це може бути владарювання над ринком, військове переважання, фінансова або політична могутність. Все це досяжно в EVE в різних масштабах: від однієї системи до регіону, та, можливо, всієї ігрової території. У EVE кожен гравець може знайти своє покликання: від жорсткого і рішучого командира флоту до терплячого шахтаря. Незважаючи на те, що існують корпорації спеціалізуються в чомусь одному, більшості з них для нормального існування потрібні представники всіх ігрових класів. До якого б класу ви не ставилися, для вас завжди знайдеться місце в EVE, навіть якщо ви будете грати поодинці.

Шляхи збагачення

Interstellar Kredits (ISK) – валюта світу EVE. Є багато способів заробити ISK, і це – лише приклади основних способів заробітку; гравці ж знаходять і інші винахідливі шляхи, які не описані в цьому посібнику. Більшість гравців воліє комбінувати деякі або всі ці види діяльності для новизни відчуттів.

  • Видобуток руди з астероїдів
  • Полювання на NPC (ratting)
  • Полювання за головами
  • Місії агентів
  • Дослідницькі місії
  • Виробництво
  • Торгівля
  • Піратство
  • Проходження комплексів Мертвого космосу (Dead Space Complexes)

Кораблі, на яких ви можете літати

Ваше життя в EVE починається на кораблі класу фрегат. Його називають Rookie ship (або нубшип, по-нашому). Це базове судно, здатне до кількох завдань, але жодне з них він не виконує з високою ефективністю. У грі багато типів кораблів. Для кожної раси вони можуть відрізнятися дизайном і можливостями. Відповідно до ваших вподобань, ви можете вибрати корабель з великим об’ємом трюму, корабель, спеціалізований для видобутку руди, або корабель, що борознить простори всесвіту із завидною швидкістю.

Ніколи не пізно

100_Picture_4

З моменту випуску в EVE кожен день приходять все нові і нові гравці. Так що, якщо ви тільки що почали борознити простори галактики, ви не самотні. Навіть гравці, які грають в EVE c самого початку, експериментують з новими персонажами, тому не кожен новоспечений персонаж насправді є новачком.

Той факт, що деякі гравці вже досить «розгойдані», ні в якій мірі не завадить вашому розвитку в грі. Території з високим рівнем безпеки – найкраще місце для старту. Тут ви і можете грати, поки не зрозумієте, що вже готові відвідати «найгарячіші» точки гри.

Залишайтеся в імперії і не ризикуйте тим, що ви боїтеся втратити, поки ви ще не дозріли для відвідування «гарячих» точок всесвіту. Користуйтесь мапою для знаходження найнебезпечніших і прибуткових територій.

Особливості геймплея в EVE Online

Рольова гра і симуляція космосу в ЕVE – це лише верхівка айсберга. Після того, як гравці спільно формують фракції і альянси, гра перетворюється в приголомшливе стратегічне дійство. Політичні інтриги, виробничий шпигунство і чимала дещиця тваринного інстинкту додає грі розмах і глибину, так як боротьба за славу і багатство з кожним новим днем розгорається все сильніше.

Незважаючи на це, кожен гравець вирішує сам, наскільки активним буде його участь в ігрових події. Гра дає величезні горизонти розвитку для граючого поодинці.

Для тих, хто вирішив стати самим грізним одиноким піратом або мисливцем за головами, немає межі досконалості, тому що суперниками гравця є інші такі ж гравці, які готові на все, щоб стати кращими з кращих. Гравці-одиночки також можуть працювати на інших гравців або корпорації, керовані гравцями.